Онлайн-кінотеатр підбив результати 2021 року: кількість абонентів збільшилась на 50%.
В офіційному пресрелізі компанія повідомляє, що «за 3 роки більш ніж 12 мільйонів глядачів спробували сервіс. За 2021 рік додатки SWEET.TV було встановлено на 6 мільйонів пристроїв, серед яких телевізори, смартфони, планшети та Xbox. В грудні SWEET.TV досягли показника у 2,5 млн вебкористувачів».
Такий шалений зріст у SWEET.TV пояснюють вдалим маркетингом та реалізацією масштабних проєктів. А саме:
Дистрибуція:
На початку 2021 року SWEET.TV створили власну локальну дистрибуцію по всій Україні. Наразі в кожному регіоні присутній менеджер SWEET.TV, а роздрібною торгівлею в областях займаються більш ніж 900 приватних торгових представників.
SWEET.TV представлено в усіх найбільших торгових мережах України.
Колаборації:
За останній рік компанія реалізувала понад 10 колаборацій з українськими та міжнародними кампаніями.
Доступ до онлайн-кінотеатру отримали всі пасажири потягів Інтерсіті та Інтерсіті+. Абоненти сервісу можуть підключитися та дивитися контент сервісу в потягах безкоштовно, а нові користувачі всього за 1 гривню.
Також онлайн-кінотеатр провів спільні акції з банками, книжковими магазинами, туроператорами тощо.
IT
Компанія зазначає що за 2021 рік «важлива робота була проведена для збереження стабільної роботи трансляцій каналів». Також анонсують велике оновлення додатків на смартфонах.
Контент
Наразі на сервісі доступні 260+ телеканалів і 10 000+ фільмів, мультфільмів, серіалів і освітніх курсів.
– SWEET.TV підписали розширені контракти з Disney, Warner Bros., Paramount, Sony, Universal. Відповідно до них у кінозалі SWEET.TV з’явилося більше контенту та проходять ранні прем’єри фільмів паралельно з показом у кінотеатрах, – зазначено на сайті компанії.