У Данії розмір роялті залежить від конкретного каналу

Ми продовжуємо вивчати міжнародний досвід. І цього разу занурились у реалії «Данського королівства». Як з’ясувалося, у Данії майже немає провайдерів «середньої руки». Ринок фактично поділили між собою два гіганти YouSee (понад 1 млн абонентів) та Stofa (480 тисяч абонентів). Інші клієнти користуються послугами невеликих локальних операторів. Друга особливість данського ринку —розмір роялті залежить від конкретного каналу. Роялті за один базовий канал (загалом таких три) становить 0,77 €.

Наступні канали дешевші. Музичні йдуть за окремим тарифом. І ще безліч нюансів у підрахунках. Незалежному провайдеру аби підрахувати загальну суму роялті,  бажано мати науковий ступінь. Заради інтересу можете ознайомитися із повним переліком тарифів за посиланням https://www.copydan-verdenstv.dk/media/2477/priser-antenneforeninger-2021.pdf. Водночас із гігантами YouSee та Stofa все просто. Для них тарифи заздалегідь рахує місцева ОКУ.

Для YouSee:

Стандартний пакет (10 каналів) – 6,83 € (загальна ціна пакета 67,08 €) – 10,2 % від вартості абонента

Розширений пакет (20 каналів) — 7,41 € (загальна ціна пакета 75,14 €) — 9,9% від вартості абонента

Преміумпакет (36 каналів) — 8,70 € (загальна ціна пакета 83,21 €) —10,5% від вартості абонента

Для Stofa:

Єдиний тариф – 5,05 € за абонента. Вартість пакетів від 36,8 до 84,5 євро.

P.S. Більш детально можете ознайомитись із тарифами на сайті данський ОКУ Сopydan: https://www.copydan-verdenstv.dk/antenneforening#hvad-koster-kanalerne

Більше від автора

Написати відповідь

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я

Схожі публікації

Advertismentspot_img

Останні новини

Чи мають телеканали платити роялті за розміщення контенту на сайті?

У країнах Європи не лише кабальні оператори, а й самі телеканали платять роялті за ретрансляцію. Законодавці вважають, що контент, який телеканали викладають на сайтах...

SWEET.TV в 2 рази збільшив кількість абонентів

Онлайн-кінотеатр підбив результати 2021 року: кількість абонентів збільшилась на 50%. В офіційному пресрелізі компанія повідомляє, що «за 3 роки більш ніж 12 мільйонів глядачів спробували...

Як відбувається розподіл винагороди?

Одна з найчастіших претензій провайдерів до організацій колективного управління – це «відсутність прозорого механізму розподілу винагороди». Ми поцікавилися у виконавчого директора "АРМА-Україна" Романа Семешка,...

Хочете бути в курсі останніх новин?

Заповніть свої дані, і ви зможите отримувать останні новини першим!