Минулий рік був багатий на несподіванки. З’явилися дуже цікаві тенденції й деякі з них будуть панувати у 2022 році. Мова в першу чергу про швидке зростання стримінгових сервісів (ОТТ).
— ОТТ стають повноцінними конкурентами телеканалам і подекуди виграють у них. Це впливає на медіаринок і змінює його. Стримінгові сервіси замовляють дорогі проєкти, інвестують у виробництво, купують права на трансляцію спортивних змагань тощо. Частина глядачів переходить в ОТТ і відмовляється від інших технологій отримання сигналу. Найбільше цей процес впливає на ринок кабельного телебачення, — пише у своєму огляді “Детектор Медіа”.
Друга ключова тенденція медіаринку — це посилення державного мовлення. Йдеться про оновлені телеканали «Рада» та «Дом». На розвиток останнього у 2021 році було виділено з бюджету майже мільярд гривень. Але коли з’ясувалося, що сигнал практично «не добиває» до Луганська та Криму, було вирішено перепрофілювати канал на російськомовне ЗМІ для переселенців. Офіційно це можна зробити лише в тому випадку, якщо ВР проголосує проєкт змін до закону України «Про забезпечення прав та свобод внутрішньо переміщених осіб». Але якщо ВР підтримує проєкт, канал стане частиною універсальної програмної послуги — провайдери будуть зобов’язані його транслювати. Так само як це зараз відбувається з каналом «Рада».