Публічний запит до мережі Ланет

21 квітня 2021 р. видання Mind опублікувало статтю «Ланет» vs медіагрупи: 5 сценаріїв завершення «війни». У цій статті, коментуючи природу конфлікту, Віктор Мазур – бенефіціарний власник компанії ТОВ «Мережа Ланет» – зазначив: «Ланет» зі свого боку втратить 8–12 млн грн доходів на місяць від ТБ-абонентів, попередньо підрахували в компанії. Зараз у провайдера понад 120 000 ТВ-клієнтів».

ГС «Коаліція аудіовізуальних і музичних прав» має договір з ТОВ «Мережа Ланет». Згідно з даним договором Ланет у день укладення цього Договору зобов’язаний довідково надати Спілці інформацію щодо найменувань програм організацій мовлення, які ретранслюються Провайдером, станом на 10.04.2020 року та інформацію про Кількість абонентів за перший квартал 2020 року;

щоквартально надавати Спілці інформацію щодо найменувань програм організацій мовлення, які ретранслюються Провайдером, та інформацію про Кількість абонентів, якщо у звітному кварталі відбулися зміни.

При тому як у договорі, так і в затверджених тарифах винагороди, йдеться про всіх абонентів, незважаючи на той чи інший пакет телевізійних програм, яким користуються такі абоненти.

ТОВ «Мережа Ланет» надала інформацію про рівно 50 000 абонентів за ІІ квартал 2020 р. Після цього ТОВ «Мережа Ланет» не надавала інформацію про зміну кількості абонентів у Провайдера, що згідно з умовами договору свідчить про те, що така ж кількість абонентів залишилась у ТОВ «Мережа Ланет» і надалі.

ГС «Коаліція аудіовізуальних і музичних прав» просить ТОВ «Мережа Ланет» і особисто пана Віктора Мазура прокоментувати таку різницю в кількості абонентів, що звітується в КАМП і що озвучується у пресі.

Чи не свідчить така значна різниця в кількості абонентів про андерепортинг, що допускається Ланетом у звітності принаймні для одного контрагента Ланету – Коаліції аудіовізуальних і музичних прав?

Більше від автора

Написати відповідь

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я

Схожі публікації

Advertismentspot_img

Останні новини

Чи мають телеканали платити роялті за розміщення контенту на сайті?

У країнах Європи не лише кабальні оператори, а й самі телеканали платять роялті за ретрансляцію. Законодавці вважають, що контент, який телеканали викладають на сайтах...

SWEET.TV в 2 рази збільшив кількість абонентів

Онлайн-кінотеатр підбив результати 2021 року: кількість абонентів збільшилась на 50%. В офіційному пресрелізі компанія повідомляє, що «за 3 роки більш ніж 12 мільйонів глядачів спробували...

Як відбувається розподіл винагороди?

Одна з найчастіших претензій провайдерів до організацій колективного управління – це «відсутність прозорого механізму розподілу винагороди». Ми поцікавилися у виконавчого директора "АРМА-Україна" Романа Семешка,...

Хочете бути в курсі останніх новин?

Заповніть свої дані, і ви зможите отримувать останні новини першим!