Як ціна контенту впливає на вартість ТВ-пакету?

 Компанії вже активно формують бюджет на наступний рік. І провайдери не виняток. Ми вирішили простежити як збільшення вартості контенту відбивається на ціні мінімального пакета послуг.

Роялті медіагрупам зростає щороку з моменту переходу на комерційні відносини. Так у 2019 році групи підняли тарифи на 100%. У 2020 — ще на 100%. Роялті за кабельну ретрансляцію склало 40 копійок з абонента. В результаті провайдери два роки поспіль підіймали вартість пакету на 20 гривень. З них суто на оплату роялті провайдери виділяли половину.

— У цьому році з 20 грн, на які підняли тарифи, 10 гривень пішли на авторські права, і там приблизно однаково – на вітчизняні медіагрупи й міжнародні телеканали, — розповів “Медіасат” голова «Тріолан» Вадим Сидоренко.

Підвищення ще на 10 гривень, за інформацією провайдерів, було пов’язано з витратами на зарплатний фонд, обслуговування мережі та інфляцією.

У 2021 році медіагрупи підняли тарифи ще на 30%. Роялті за кабельну ретрансляцію збільшилося до 90 копійок з абонента. При цьому більшість провайдерів підняли ціну традиційно на 20 гривень (як і в періоди 100% подорожчання контенту).

У 2022 році деякі медіагрупи планують підняти тариф ще максимум 15%, інші обіцяють залишити попередню ціну. Роялті за кабельну ретрансляцію збільшиться до 1,50 грн за абонента. Виходить, провайдери знову можуть послатися на подорожчання контенту — і це буде правдою, але водночас очевидно, що роялті не є основним драйвером зростання цін на послуги.

Більше від автора

Написати відповідь

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я

Схожі публікації

Advertismentspot_img

Останні новини

Скільки платять провайдери Швейцарії?

 У Швейцарії існує кілька особливостей в роботі провайдерів. По-перше, швейцарці не люблять метушню навколо тарифів — їх визначають одразу на 5 років. І за...

Міжнародний досвід: скільки платять за ТВ-контент у Франції?

КАМП починає серію публікацій щодо механізму збору роялті в Європі. Для «дебютної публікації» вибрали батьківщину Каннського фестивалю. Отже, у Франції за відеоконтент окремо платять:...

Чи має провайдер компенсувати упущену вигоду авторам контенту?

Показовою щодо цього питання є нещодавня постанова Верховного суду щодо спору між КАМП та провайдером Житомирської області. Коротко суть спору: провайдер обслуговує кілька міст...

Хочете бути в курсі останніх новин?

Заповніть свої дані, і ви зможите отримувать останні новини першим!