Скільки платять провайдери Швейцарії?

 У Швейцарії існує кілька особливостей в роботі провайдерів. По-перше, швейцарці не люблять метушню навколо тарифів — їх визначають одразу на 5 років. І за замовчуванням автоматично затверджують ті самі цифри на наступні 5 років. Виняток може бути зроблено тільки в разі форс-мажору. Але, припустимо, локдаун швейцарці не вважають достатньою причиною для перегляду тарифів. Друга особливість: роялті залежить від вартості пакета і може відрізнятися в рази. Детальніше:

Для провайдерів, які постачають радіо і ТБ-контент (за абонента):

  • 2,34 CHF в місяць або 28,08 CHF (€ 26,16) в рік

Для провайдерів, які постачають ТБ-контент (за абонента):

  • 1,67 CHF в місяць або 20,05 CHF  (€ 18,68) в рік

Ці тарифи діють тільки для базового пакета. Це найдешевший пакет, який містить 10 каналів. Якщо провайдер пропонує розширені пакети, то додатково сплачує 12% за кожного абонента. Виходить, що з базового пакета, вартість якого 16-18 швейцарських франків провайдер платить 9-10% роялті. У випадку з преміум пакетами розмір роялті збільшується до 20-22%.

Не маленькі  цифри, але Асоціація провайдерів дає можливість заощадити на податках. ПДВ у Швейцарії складає 8,0%. Члени асоціації отримують знижку в 5%. Інша справа, що бути членом Асоціації не так вже просто: необхідно здавати купу документів і в чітко встановлені терміни. Запізнився зі здачею фінансових звітів, випишуть штраф у 250 швейцарських франків. У разі, якщо провайдер недбало веде бухгалтерію його можуть виключити з Асоціації, тому як у швейцарців все повинно чітко, очікувано і в повному обсязі.

Більш детально читайте про тарифи на сайті ОКУ Швейцарії та Ліхтенштейну  Suissimage https://www.suissimage.ch/fileadmin/content/pdf/3_Nutzer_Tarife/Merkblatt_gt1-de.pdf?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=ru&_x_tr_hl=ru&_x_tr_pto=nui,sc

Більше від автора

Написати відповідь

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я

Схожі публікації

Advertismentspot_img

Останні новини

Чи мають телеканали платити роялті за розміщення контенту на сайті?

У країнах Європи не лише кабальні оператори, а й самі телеканали платять роялті за ретрансляцію. Законодавці вважають, що контент, який телеканали викладають на сайтах...

SWEET.TV в 2 рази збільшив кількість абонентів

Онлайн-кінотеатр підбив результати 2021 року: кількість абонентів збільшилась на 50%. В офіційному пресрелізі компанія повідомляє, що «за 3 роки більш ніж 12 мільйонів глядачів спробували...

Як відбувається розподіл винагороди?

Одна з найчастіших претензій провайдерів до організацій колективного управління – це «відсутність прозорого механізму розподілу винагороди». Ми поцікавилися у виконавчого директора "АРМА-Україна" Романа Семешка,...

Хочете бути в курсі останніх новин?

Заповніть свої дані, і ви зможите отримувать останні новини першим!