CISAC (міжнародна мережа організацій колективного управління зі штаб-квартирою у Франції) опублікувала звіт щодо підсумків 2021 року та перспектив 2022 року. Загалом збори роялті у світі помітно знизились. Найбільше постраждав сектор живих вступів: у сфері концертної індустрії збори впали на 45,4%. Водночас експерти CISAC з деяким подивом відзначають стійкість кіно та ТБ -сектора.
— Показ блокбастерів відкладено до відкриття кінотеатрів. І це призвело до очікуваного надлишку фільмів для випуску у 2021-2022 роках. У цьому контексті OTT-платформи стали чудовою альтернативою для дистриб’юторів. Мовлення залишається найбільшим джерелом глобального збору роялті, що становить 40%, — йдеться у звіті.
Експерти зазначають, що пандемія надала нового імпульсу медіакомпанія. Вони стали більш гнучкими щодо поширення контенту (лінійне ТБ, Інтернет, ОТТ платформи, мобільний додаток тощо. буд.). Загалом телебачення у світі почувається непогано. Всупереч затяжній кризі, збори роялті з ТВ-сектору впали всього на 2%. А кількість ТВ реклами зменшилася на 5%.
— Ринок реклами виявився стійкішим, ніж очікувалося. Перенесення на 2021 рік таких великих заходів, як Чемпіонат Європи з футболу, Євробачення, Олімпіади повернуло рекламодавців до телевізора, — роблять висновок аналітики.
Втім, повне відновлення рекламного ринку прогнозують не раніше 2023 року.