Звіт CISAC: обсяг ТВ-реклами у світі знизився лише на 5%

 CISAC (міжнародна мережа організацій колективного управління зі штаб-квартирою у Франції) опублікувала звіт щодо підсумків 2021 року та перспектив 2022 року. Загалом збори роялті у світі помітно знизились. Найбільше постраждав сектор живих вступів: у сфері концертної індустрії збори впали на 45,4%. Водночас експерти CISAC з деяким подивом відзначають стійкість кіно та ТБ -сектора.

—  Показ блокбастерів відкладено до відкриття кінотеатрів. І це призвело до очікуваного надлишку фільмів для випуску у 2021-2022 роках. У цьому контексті OTT-платформи стали чудовою альтернативою для дистриб’юторів. Мовлення залишається найбільшим джерелом глобального збору роялті, що становить 40%, — йдеться у звіті.

Експерти зазначають, що пандемія надала нового імпульсу медіакомпанія. Вони стали більш гнучкими щодо поширення контенту (лінійне ТБ, Інтернет, ОТТ платформи, мобільний додаток тощо. буд.). Загалом телебачення у світі почувається непогано. Всупереч затяжній кризі, збори роялті з ТВ-сектору впали всього на 2%. А кількість ТВ реклами зменшилася на 5%.

— Ринок реклами виявився стійкішим, ніж очікувалося. Перенесення на 2021 рік таких великих заходів, як Чемпіонат Європи з футболу, Євробачення, Олімпіади повернуло рекламодавців до телевізора, — роблять висновок аналітики.

Втім, повне відновлення рекламного ринку прогнозують не раніше 2023 року.

Більше від автора

Написати відповідь

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я

Схожі публікації

Advertismentspot_img

Останні новини

Чи мають телеканали платити роялті за розміщення контенту на сайті?

У країнах Європи не лише кабальні оператори, а й самі телеканали платять роялті за ретрансляцію. Законодавці вважають, що контент, який телеканали викладають на сайтах...

SWEET.TV в 2 рази збільшив кількість абонентів

Онлайн-кінотеатр підбив результати 2021 року: кількість абонентів збільшилась на 50%. В офіційному пресрелізі компанія повідомляє, що «за 3 роки більш ніж 12 мільйонів глядачів спробували...

Як відбувається розподіл винагороди?

Одна з найчастіших претензій провайдерів до організацій колективного управління – це «відсутність прозорого механізму розподілу винагороди». Ми поцікавилися у виконавчого директора "АРМА-Україна" Романа Семешка,...

Хочете бути в курсі останніх новин?

Заповніть свої дані, і ви зможите отримувать останні новини першим!